اجاره خودرو - تشریفات سورنا سیر

تشریفات سورنا سیر اجاره دهنده انواع خودرو مدرن و تشریفاتى با بهترین کیفیت و قیمت

اجاره خودرو - تشریفات سورنا سیر

تشریفات سورنا سیر اجاره دهنده انواع خودرو مدرن و تشریفاتى با بهترین کیفیت و قیمت

5نکته‌ای که قبل از اجاره ماشین باید بدانید!!

اجاره ماشین  یک راه حل عالی  برای حمل‌ونقل عمومی به نسبت  پرداخت هزینه تاکسی در هر زمان که نیاز به سفری فراتر از مسافت پیاده‌روی دارید، است. اما هزینه‌های پنهان می‌توانند به کیف پول شما آسیب بزنند، و شما باید از آنها آگه باشید. این لیست به شما کمک می کند تا برای این هزیته‌های پنهان امادگی داشته باشید.

1. کارت های اعتباری ممکن است همه چیز را پوشش ندهند


هنگامی که برای بررسی خط مشی کارت اعتباری خود برای اجاره خودرو تماس می گیرید، باید بپرسید که چه چیزی را پوشش می دهند. برخی از شرکت‌های کارت‌های اعتباری ممکن است هر گونه خسارتی که به خودروی کرایه‌ای وارد می‌کنید را پوشش دهند، اما هزینه‌هایی را که شرکت اجاره خودرو دریافت می‌کند، پرداخت نمی‌کنند. این هزینه ها می تواند افزایش یابد. اگر تصمیم گرفتید که به پوشش اضافی نیاز دارید، می توانید بیمه موقت خودرو را انتخاب کنید، نوعی بیمه نامه کوتاه مدت که برای مدت زمان محدودی از شما محافظت می کند.


2. به جاده های آسفالته پایبند باشید


وقتی نماینده خودروی کرایه ای شما را در خط مشی های شرکت راهنمایی می کند، به راحتی می توان برخی از جزئیات فاش شده را از دست داد. یکی از مواردی وجود دارد که قطعاً باید به آن توجه کنید: اکثر شرکت‌ها استفاده از خودروهای خود را در جاده‌های آسفالته ممنوع می‌کنند. اگر بیمه خسارت تصادف یا سایر بیمه‌های خودروی اجاره‌ای را خریداری کنید، اگر در جاده‌های سنگ‌ریزه‌ای یا جاده‌ای آسفالت‌نشده رانندگی کنید، احتمالاً این بیمه باطل می‌شود. به مسیر مشخص شده بچسبید مگر اینکه بخواهید هزینه ماجراجویی های خارج از جاده خود را بپردازید.

3. قبل از بازگرداندن خودرو، باک را پر کنید


یک توقف در مسیر بازگشت خودروی کرایه‌ای، که پمپ بنزین محلی است، ضروری است. اکثر شرکت های اجاره ای هنگام بازگرداندن خودرو به باک پر نیاز دارند. اگر این کار را نکنید، هزینه سوخت گیری از شما دریافت می شود. و شرکت‌های کرایه خودرو برای بنزین بسیار بیشتر از نرخ‌های محلی دریافت می‌کنند. در این مورد نیز باید بدانید که هزینه بنزین خودروهای اجاره ای چگونه محاسبه میشود؟

4. از هزینه اضافی فرودگاهی خودداری کنید

اگر در ترمینال فرودگاه ماشین کرایه کنید، هزینه فرودگاهی اضافی اعمال می شود. شرکت‌های کرایه خودرو این هزینه‌های اضافی را در فرودگاه پرداخت می‌کنند و آن‌ها را به مصرف‌کننده می‌دهند، بنابراین اگر در فرودگاه کرایه کنید، هیچ راهی برای دور زدن هزینه وجود ندارد. با این حال، می توانید با اتوبوس و ماشینی در خارج از فرودگاه کرایه کنید.


5. با آوردن وسایل اضافی خود در پول خود صرفه جویی کنید

این چیزهای کوچک در زندگی هستند که اهمیت دارند، و این در مورد ماشین های اجاره ای صادق است. آیا به صندلی کودک یا سیستم جی پی اس نیاز دارید؟ آیا می خواهید به رادیو گوش دهید؟ خود را مجهز کنید و مقدار زیادی صرفه جویی کنید. شما به راحتی می توانید 3 دلار در روز برای رادیو ماهواره ای و نرخ روزانه بالاتری نسبت به صندلی ایمنی کودک یا سیستم GPS بپردازید. وسایل اضافی سفر خود را ببندید و مطمئن شوید که شرکت اجاره‌دهنده آن‌ها را - از ماشین و صورتحساب - قبل از بیرون کشیدن از زمین خارج می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.